niedziela, 8 stycznia 2012

2011 Podsumoanie



Niestety, przez dwa ostatnie miesiące 2011 nie miałem stałego dostępu do Internetu przez co blog został trochę zaniedbany. 2012 mam nadzieję przyniesie zmianę i notatki będą pojawiały się systematycznie. Słowem podsumowania, rok 2011 przeminął bez wielkich filmowych wybuchów, chociaż zobaczyłem wiele bardzo dobrych filmów. Najlepszy był „Sekrety i kłamstwa”, jeden z trzech filmów, które zostały ocenione na 9. Najlepsze filmy, który zobaczyłem w kinie to „O północy w Paryżu” i „Debiutanci” (w kinie byłem w 2011 roku 12 razy).  

  


Top 20 of 2011:

  1. „Sekrety i kłamstwa”
  2. „Co nas kręci, co nas podnieca”
  3. „Priscilla, królowa pustyni”
  4. „O Północy w Paryżu”
  5. „Debiutanci”
  6. „W chmurach”
  7. „Prawdziwe męstwo”
  8. „Rango”
  9. „The Forgotten Circus”
  10. „Jak być kochaną”
  11. „Jak wytresować smoka”
  12.  „X Men Pierwsza klasa”
  13.  „Co się wydarzyło w Madison County”
  14.  „Daleko od nieba”
  15.  „Pieskie popołudnie”
  16. „Kung Fu Panda 2”
  17. „Jak zostać królem”
  18. Do szpiku kosci
  19. „Thelma i Louise”
  20. “Kung Fu Panda"   
Zdecydowanie najgorszym filmem było “Pewnego razu w Rzymie”, którego twórcy powinni dostać dożywocie. Niewiele lepszym obrazem okazała się „Kobieta, która pragnęła mężczyzny” – zdecydowanie najmniej udana wizyta w kinie w całym moim życiu.
 

Top 5 Najgorszych filmów 2011

  1. „Pewnego razu w Rzymie”
  2. „Kobieta, która pragnęła mężczyzny”
  3. „Sposób na blondynkę”
  4. „Hannibal”
  5. „Kobiety pragną bardziej” 

Najlepszą lekturą 2011 była zdecydowanie trylogia „Mroczne materie”. Nr 2, czyli „Klub Dumas” i nr 3, mianowicie „Nieznośna lekkość bytu” może warsztatowo wyprzedzają dzieło Pullmana, ale „Mroczne materie” to moim zdanie reinterpretacja powieści dla dzieci młodzieży o takiej sile rażenia, że postanowiłem umieścić ją na szczycie listy.     

Tyle z patrzenia w przeszłość. Oby rok 2012 był zdecydowanie bardziej owocny nie tylko w dobre lektury i filmy, ale również w trafne komentarz z mojej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz