piątek, 3 lutego 2012

Giganci ze stali / Real Steel (2011)

[DVD/INNE]


Może dlatego, że jako dzieciak wolałem takie filmy jak „Stand by me” niż „E.T”, „Giganci ze stali” nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Co nie znaczy, że nie bawiłem się na nich przednie i gdybym miał dziecko, to pewnie zabrałby je na taki film do kina. Przede wszystkim musze pochwalić dynamikę filmu. Sceny walki zrobione są lepiej niż we większości filmów o boksie, jakie widziałem. Emocje miejscami są wręcz namacalne. Do tego Jackman, którego lubię, spisał się znakomicie. I być może gdyby film był odrobinę krótszy (130 minut dla dzieciaków to chyba trochę za długo?) i nie zaliczył po drodze tylu schematów, to spodobałby mi się bardziej. Film ma dodatkowo kilka zabawnych i kilka w miarę wzruszających scen. Podejrzewam też, że niejeden chłopiec chciałby mieć takiego robo-kolegę:)

Nie rozumiem tylko dlaczego wybrano boks. Dla mnie jest to jedna z najdurniejszych dziedzin „sportu”. Naprawdę nie rozumiem, dlaczego ludzie płaca kasę, aby pooglądać jak jeden facet pierze drugiego. To obrzydliwe.

Moja ocena:7/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz