sobota, 4 lutego 2012

21 (2008)

[DVD/INNE]



Zupełnie przypadkiem obejrzałem dzień po dniu dwa filmy ze  Sturgessem w roli głównej. Uważam, że to naprawdę przyzwoity aktor, ale od czasu „Across the Universe” mam do niego dziwną niechęć. „21” ani „Jeden dzień” niestety nie zmienią tego stanu rzeczy, pomijając fakt, że oba filmy są poniżej przeciętnej. „21” nie jest niestety ani filmem ciekawym, ani inteligentnym. Kiedy zobaczyłem jak bohater chowa pieniądze, setki tysięcy dolarów, w pokoju to nawet cieszyłem się później, że go okradli. Taka głupota powinna być karalna. Końcowy „zwrot akcji” bardziej śmieszy łopatologią niż zaskakuje. Ja niestety mocno na tym obrazie się nudziłem. Aktorzy co prawda nie położyli ról, ale to marne pocieszenie, bowiem zbyt wiele do grania nie mieli.  

„21” można obejrzeć, jeśli jest się chorym, a w telewizji znów puszczają powtórki wiekopomnych polskich seriali. O hazardzie zrobiono przecież tyle lepszych filmów.  

Moja ocena:5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz