poniedziałek, 5 marca 2012

Postal (2007)

[DVD/INNE]


„Postal” okazał się zaskakująco ciekawym filmem. Kilka pomysłów bije na głowę większość tego, co widziałem w topowych komediach ostatnich lat. Kilka mądrych uwag odnośnie społeczeństwa też się „zawieruszyło”. Byłem naprawdę mile zaskoczony. Przy takich filmach jednak zawsze sprawdza się zasada, że nie powinny trwać dłużej niż 60 minut.  Po przekroczeniu tej magicznej granicy, nawet jeśli pomysły nadal są fajne, to film zaczyna lekko denerwować. Granica dobrego smaku tez nie zawsze jest przestrzegana, a w przypadku  pana Boll leży ona w nieco innym miejscu niż dla innych twórców. Przyznaję się bez bicia, że ogólnie na „Postalu” nieźle się bawiłem (najbardziej śmiałem się chyba na kocim tłumiku i scenach z Osamą na kursie oraz podczas rozmowy z Bushem, relacja dziennikarki też była boska), pod koniec czułem się już mocno zmęczony, ale do jednorazowego obejrzenia film się nadaje.

Moja ocena: 6/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz