wtorek, 13 marca 2012

Kac Vegas w Bangkoku / The Hangover Part II (2011)

[DVD/INNE]


Nie jestem fanem pierwszej części, w ogóle za komediami kumpelskimi jakoś specjalnie nie przepadam, nawet na tak chwalonych „Druhnach” trochę się męczyłem. Po II części „Kac Vegas” spodziewałem się samych złych rzeczy i w sumie się nie rozczarowałem. Kotlet nie dość, że odgrzewany, to jeszcze gumowaty, ale znalazło się kilka dobrych przypraw, dzięki którym dało się to przełknąć. Przede wszystkim transseksualna prostytutka i małpa-diler. Te dwa motywy sprawiły, że film otrzymał ostatecznie 5. Niezły jest tez Chow, chociaż gdyby był na ekranie chociaż minutę dłużej, to stałby się meczący. Na szczęście reżyser nie przegiął pały.

Jako tło dla niedzielnego obiadu „Kac Vegas II” ujdzie. Ale już wieczoru raczej bym mu nie poświęcił .

PS. nigdy już nie pojmę dlaczego wyglądający jak gremlin Cooper uważany jest za symbol seksu, i dlaczego aktor jak Giamatti upadla się grając w takim filmie. 

Moja ocena:  5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz