piątek, 6 kwietnia 2012

17 Again (2009)

[DVD/INNE]


Jeśli nie wiesz, jak zrobić wrażenie na dziewczynie, to zapisz się na wieczorny kurs elfickiego. Taki pomysł podsuwają twórcy „17 Again”, filmu o dziwno całkiem fajnego. Chyba dobrze zrobiłem, że najpierw obejrzałem inny film z Efronem, czyli „Charlie St. Cloud”. Tamten film, chociaż akcja działa się w niezwykle malowniczej scenerii i w baśniowym klimacie, był dziełem słabym (dostał ocenę 4). Tymczasem „17 Again” w swojej klasie jest nawet niezłą propozycją. Sporo tu scen zabawnych, zazwyczaj dzięki bohaterowi Lennona – od jego niezwykłego mieszkania po bezowocne (do czasu) próby zdobycia serca dyrektorki szkoły – dodanie tej postaci było strzałem w dziesiątkę (niezłe są też trzy puszczalskie dziewczyny, które chcą zaliczyć Mike'a). Co prawda nie jest to tak fajna zabawa jak chociaż „Zakręcony piątek”, ale „17 Again” to nie najgorsza propozycja na niedzielny wieczór.

Moja ocena: 6/10   

2 komentarze:

  1. Przepraszam, że będzie tak trochę nie na temat. Podobne filmy oglądamy, zaskakuje mnie szeroka paleta oglądanych filmów. Gratulacje. Niestety są opisy z, którymi się nie zgadzam. Oglądaliśmy ten sam film, ale inaczej je rozumiemy. Dlatego pozwolę sobie być tu częstym gościem i to krytycznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczny, ja nawet wolę, kiedy ktoś się nie zgadza ze mną, bo dzięki temu więcej konstruktywnych wniosków można wyciągnąć, niż kiedy wszyscy kiwają głowami. Teraz jednak jestem w czasie przedprzeprowadzkowym, a przerób filmów, seriali i książek jest dość spory, zatem przepraszam z górny za ewentualny brak odpowiedzi, wynikać to będzie tylko z braku czasu, a nie z braku szacunku do rozmówcy.

    OdpowiedzUsuń