wtorek, 21 czerwca 2011

Auta / Cars (2006)

[DVD/INNE]

O Bogowie! Co za nuda! Zdecydowanie jedna z najbardziej wtórnych i schematycznych animacji poprzedniej dekady. Kiedy w pewnym momencie odtwarzacz wyświetlił, że obejrzałem dopiero 47% filmu chciało mi się krzyczeć.




Ileż razy można wałkować tę samą historię? Owszem, postaci udało się stworzyć całkiem fajne, graficznie animacja jest prześliczna. Jest też kilka niezłych pomysłów i zabawnych sytuacji. jednak jest tego za mało nawet na krótki metraż, tymczasem Lasseter zaswerował nam prawie dwugodzinną (!!!) animację. 

Sama fabuła natomiast, nawet przy wzięciu pod uwagę, że jest to film dla młodych widzów, wymusza odruch wymiotny. Najgorsze jest jednak to, że nawet wyświechtany pomysł można przedstawić w (przynajmniej) bezbolesny dla widza sposób. Tu jednak twórcy poszli po najmniejszej linii oporu. Aż dziwne, że nikt na widowni nie umarł z nudów.



Całe szczęście, że zobaczyłem pierwszą część i nie poszedłem na dwójkę do kina w ciemno. Obok „Filmu o pszczołach” zdecydowanie najsłabsza mainstreamowa animacja jaką w ostatnich latach dane mi było obejrzeć.

Moja ocena: 5/10  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz